Malaysia Web Hosting

Thursday, April 21, 2011

Syed Helmy Alhabshi….. Kawan Lamaku Yang Dah Hebat Hari Ini.

("Before" dengar lagu ni…. "off"kan muzik saya kat bawah tu…. baru boleh dengar lagu dia atau terus ke Youtube dengar "better".)

Entah macam mana aku tergerak taip nama seorang kawan hari ni.  "Popup" yang keluar lagu ni pulak…. puas aku "redo" dan "undo"…. keluar juga lagu yang sama.  Akupun dengar lagu ni…. la lagu Aris Ariwatan la pulak.

Puas aku fikirkan apa kena mengena dengan kawan aku.  Aku fikir mesti dia yang nyanyi… tak juga.  Cuma nampak ada muka member aku ni (Baju Kuning) tengah pegang kertas jer. 

"Last-last" aku terperasan nama pengubah lagu ini.  Perghhhhhhh sememangnya memeranjatkan, bangga dan 'feel' yang teramat.  Syed Helmy dah jadi pengubah lagu.  La budak kumpulan NITRUS ni dah mengubal lagu la pulak.  Tapi memang hebat..

Ringkasnya, aku kenal dia ni masa kat sekolah jerk lepas arwah dia ajar aku melukis masa Tingkatan 3 (sebelum SRP), meskipun secara tidak langsung.  Memang hebat 'late father' dia ni.  (Apalah lagi anaknya kan!!!!!!).  Dari situlah saya mempunyai kelebihan seni hingga ke hari ini.  Terima kasih atas segalanya.

Yang lelain ahli kumpulan tu tak kenal langsung (sori yerk). 

"Anyway…. congrats bro" untuk lagu tu… "so best" la…..

p/s : "all the best always from me bro. Lagu ni memang ada FEEL…….."

ThePhotoBlogger

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...